2007-08-02

唔做中唔做保唔做媒人三代好

我說出唔做媒人三代好這句話,並非要玩食字,慨嘆做傳媒工作者的悲哀,而是因想起一段對話有感而發。

話說某年仲夏,初出茅蘆的小伙子工作勤奮態度正確,甚得上司器重,每每互相推心至腹。題外話說完,進入正題。當時公司正值多事之秋,內憂外患,但人手甚缺,一日,上司能公走近正在埋頭苦幹的小華……

能公:「小華,忙緊?」
小華:「係呀,有事咩?」
能公:「無,公司等人用,你知架?」
小華:「知。我都好想快點有人來。依家咁做法真係唔掂。」
能公:「梗係,我明。你有無好介紹?」
小華:「你請唔到人?」
能公:「請到就唔使咁煩啦。」
小華:「你唔係見過阿比架咩?呢,我個朋友呀。你覺得點丫?」
能公:「唔掂呀。佢個測驗結果,唔掂呀。」
小華:「老細,你都知公司咩環境啦,唔到我地揀。我都同佢合作過,工作態度都可以架。講真,初初請我個陣你都驚啦,係咪?可能做落會改善呢。」
那時不知出於甚麼原因,可能受美國瑜珈愛好者的念力影響,小華竟然補多一句……
「我擔保佢得﹗」

就這樣,小華最終賴了野,相信能公也不好過。至於如何賴野如何不好過,此乃後話,按下不表。

近日我正打算向一位深閏寂寞的朋友介紹給我的另一好友認識,讓他們交通交通。寂寞朋友感激之餘,不禁向我打聽:「阿比呢?佢都無拖拍,你唔介紹畀佢先?」我當然沒回答。

其實,原因只有兩個,一,害人之心不可有,何況好友與我相識多年。

二,野,賴一次便夠。

沒有留言:

ads