2010-02-25

Mean精理解世界的方式

「Mean精」理解世界的方式,和你我沒有兩樣,分別只在他能將抽象的事物具體地形容出來,令你有「哦原來如此」之嘆。

例一:元朗某地產店推介村屋盤,其中一個寫明「盡享日落景致」,我說:「真令人嚮往。」Mean精則會說:「見到日落,咁咪即係西斜?你住埋我份。」

例二:天后在節目中說:「擇偶條件呀……要愛我之餘,仲要愛埋我朋友同屋企人囉。」Mean精邊聽邊剪指甲邊有意當住她的前忠實fans說:「愛埋佢朋友同屋企人容易丫,不過要搵人愛佢就比較難少少咁囉。」

例三:Mean精有時也會自認錯誤:「我承認我以前係對佢地有偏見,成日話佢地講是非。查實佢地個個都唔知對方是敵是友,點可能交心呢,交心都白痴啦;況且佢地生活咁無聊又港女又公主又盛,唔講是非仲有咩好講丫。係我怪錯佢地。」

例四:Mean精也不是時刻自以為天下無敵的,例如他說:「條女係咪國務院外交部發言人?有佢講冇人講﹗」然後有人回答:「唔肯定喎,不過阿型佬話過條女係大洋國真理部的人,俾人地講,但只有佢講的才是真理。」他便會興高采烈地說:「Exactly﹗估唔到有人mean得過我。」

- 今集完 -

沒有留言:

ads