2010-02-17

鬼故

獨居的羅浩明,家中近日發生怪事。

他趕住出門沒有摺被,回家卻有整齊的床舖;慣了脫下了便放到一旁十日也不洗的衫褲,無端會洗淨熨貼的放到衣櫃內;胡亂棄置在檯上的便當殘渣,竟然日日清不特止,更換成天天新款的美味無味精料理;諸如此類,不可勝數。

羅浩明肯定不是有賊,因為沒有賊如此慷慨。他懷疑是有鬼,雖然他不信怪力亂神之說,但仍尋求了幾位師父的意見。綜合來說,師父們都指他是厲鬼纏身,建議及早化解為上,除了其中一位師父補充一句:會唔會係你阿媽幫你執屋冇同你講呀?

冇可能啦,羅浩明心想,我屋企人去晒啦,冇人冇物,鬼得閒幫我執屋。這時,他想起一個人,張小芬。

張小芬曾是他的同事,泛泛之交的同事。只有一次,因為公事關係,張小芬上了羅浩明的家,逗留了短短幾分鐘,臨走前淡淡地吐出一句:你間屋亂成咁,我做同事都真係抵唔住頸想幫你執。羅浩明記得當時好像回了句:好呀好呀,求之不得,之類的話。

冇可能啦,羅浩明心想,張小芬半年前已經死左,好似唔知咩病定係意外,佢都唔記得了,反正都冇做同事好耐,係舊同事響msn同佢講佢先至知。

算啦,總之事不關己己不勞心,依家最煩就是間屋成人俾唔知係人定係鬼搞到亂晒,不,搞是搞整齊了,卻耐人尋味得令人不寒而慄。愈想愈氣,他在家中毫無焦點地大叫大嚷:我唔理你係人係鬼,總之你唔好再玩野,如果唔係我打爆你……

已經成了鬼魂的張小芬,飄浮在羅浩明的頭上三呎位置,幽幽地道:點解我為你做咁多野,你都唔明白呢?你唔念我幫你打理家頭細務,都應該念下我為你而苟延殘喘於人間世呀。

此時,路鬼甲剛巧經過,搭訕道:俾著你,日日返到屋企,樣樣野都俾人郁過晒,又唔知發生乜事,唔驚就有鬼啦。你這不是愛的表現,是雞婆啦。

張小芬恍然大悟,不認不認還須認,她是太多事了。放過人放過自己,她心想。然後,她揮慧劍斷情絲,切斷了羅浩明……和她之間的那條線。然後,她慢慢地愈飄愈高,飄到上天宮。在那兒,她看見遍地都是快樂和希望,執都執唔切。

早知早點上來啦,張小芬揼著心口地呻笨。

沒有留言:

ads