2010-02-01

自生日後,咳了大半個月,起初連個肺也差點由頭版咳剩個簡訊。後來真的頂唔順,不能再諱疾忌醫,便去了川仔到過的那間私家醫院接受治療,花了三百元吃了四日藥,結果咳得仲犀利。最終竟然靠鴻叉堂做緊特價十四元一樽的川貝雪梨茶醫好了。

不幸的是,只醫好了一半,日頭果半。夜晚果半,尤其是寅時、亦即凌晨三時至五時肺經血氣最旺盛時,咳得最勁,根本睡不到,辛苦非常。結果連寫blog的淫慾也失去了。

同事W見我顧己及人地戴上口罩,罕有地兼認真地一錘定音:「你這是氣管敏感,冇三五七年都好唔返﹗」我連續擔心了數天,然後,W漫不經心地澄清:「原來氣管敏感都可以好快好返。」令正在撰寫遺書的我,急急收筆,改為寫入稟狀,希望可以因為心靈受創而索償,好賺點奶粉錢。

2 則留言:

Peggy 說...

我近來都氣管敏感,咁要幾耐才可以好番?

楊星 說...

我都唔知,我到依家都仲時不時咳。

ads