2010-02-24

財爺望下呢邊丫唔該

我並未富有到可以置業安居,所以免收差餉不干我事;可是政府又覺得我逗緊果一萬幾千蚊人工,賓在係太有錢了,所以申請不到公屋,免租也不干我事。

然後,我畢業已經很多年了,所以領取學津有芯紅分﹐又不關我事。出來社會一直打份牛工,唔係老闆,免交商業登記又不關我事。

冇人幫,唯有自己努力。可是當你辛勤工作也不保證每年有雙糧時﹐原來拿綜援的人卻可領雙糧過肥年。

結果,有錢人歡喜,冇錢人莫愁,剩得我也呢種人企左響度,唔知似乜。

曾財爺,望下呢邊丫唔該,仲有人響度揮手架。你話,望唔到你喎,你響邊呀。哦冇,我響逆境咁啫。此時,曾財爺應該會答:「我已經聽到你的聲音,我明白你的意見,我會密切留意事態發展。Next﹗」

沒有留言:

ads