2010-01-18

曾鈺成講人話

曾鈺成於立法會通過高鐵撥款翌日,就所謂的80後做出所謂的衝擊立法會事件作出回應,說:「民主應該講求包容。」

世上就是有些醒目的人,拿你相信、但他不信的那一套來對你指手劃腳,讓你駁斥不過他。民主當然講包容啦,但你總不能大石壓死蟹,野野要人家包容你,你卻一點也容不下別人丁點的意見。就像經常有人說,喂你係基督徒喎,好野來的,記得要咁咁咁同咁咁咁。你問他,其實咁咁咁同咁咁咁都好合理丫,係人都應該咁做,你又會唔會做呢,他卻會答,車,我都唔信既。

此外,有些人總認為別人做好事之前,首先要成為聖人。於是,只要你一不小心行差踏錯,例如講野大聲左少少、唔記得講唔該同多謝、唔小心咳左一聲或放左個屁、冇剪指甲或者冇刷牙,他便會立即挺身而出,當眾直斥你:「你呢種人咁唔乾淨,簡直唔文明,一睇已經知你做好事係有目的﹗講,你究竟居心何在?」

更有甚者,是將好人好事的詮釋權據為已有,例如我問問題等於克盡責任,你問的話就是拉布;我飲酒拍照是輕鬆消閒,你做則是唔莊重失體統;我堅持己見是忠於自我,你堅持則是野蠻無理;我咸濕是正常人慾,你咸濕擺明變態下流。

這時候,不要為自己爭辯了,爭贏也不見得有益。倒不如繼續擇善固執,待蓋棺之日才論定勝負吧。

沒有留言:

ads