2008-08-22

鞭屍是為難自己

和陳姑娘逛日與夜商場,電器店正播放由青春玉女領銜主演的宣傳短片。當我看見這個傳聞獲得老闆娘獨具慧眼賞識器重引薦入局幫她化埋妝整埋容力捧由醜小鴨變做假天鵝當視帝得一個助手時佢竟有六個也有說是三個跟班待遇都算唔話得點知佢一個屈尾十走去搞老闆搞搞下搞到老闆娘失婚夫妻分家的疑似小賤人之時,我那遲早要叫法庭替我拿取精神及心理專家報告的脾氣又發作起來,自言自語道:「呢種人,應該拉去打一百大板,然後的佢去浸豬籠,浸完仲要囉佢條屍上來鞭……」

此時,陳姑娘截住我,慢條斯理地向我曉以大義:「人都浸死左,條屍已經夠肉酸啦,你仲要拿來鞭,萬一鞭鞭下舊皮肉爆開左,嘔都來不及,所以鞭屍只係為難自己……」

真是大智慧啊陳姑娘,吾等不及。

沒有留言:

ads