2008-08-06

奧運精神

京奧臨近,昨天大圍食住個勢執了單京奧冒牌貨案件,以為老細會很喜歡,誰知她一句「貨又少錢唔多仲要唔係第一單」,一打便打落到500字樓下。都好,最怕寫新聞稿,寧願寫下故仔好過。

說起奧運,你說我後知後覺也要講,運動本應真係同政治分開的。當年,都唔知邊年,古老奧運都係為左各國和平地於運動場上一較高下,而傳聖火更加係為左向各國宣佈「要停戰啦,老友,唔好搞事住」。雖然,西方諺語有云:「我反對你的觀點,但是我誓死捍衛你發言的權利」,不過,看到各國領袖在京奧前抽水插中共政府,無啦啦又有一大班唔知咩鬼的示威者出來撈油水,心中還是有點不明所以。我強調,我唔係糞青。

不過,運動同政治分開,話咁易咩?最多咪好似那些廿七流主人咁樣,呢頭講完「友誼第一比賽第二,拿幾多獎牌唔重要,奧運精神至重要」,轉個頭即講「中國加油,拿晒全部金牌啦,勁呀,我地先至係奧運,人地唔係」,吹脹囉。

沒有留言:

ads