2009-12-08

如果我知你苦衷

曾經有個朋友,和他合作無間,做過大小不同的計劃。後來,他結婚了,生子了,大家往來也少了。有一次,我打算開展一個新計劃,於是致電他,邀請他再戰江湖。他說他要考慮一下,幾天後,他回電,說沒空,推卻了我。

為此我心中不斷暗自埋怨他,負面想法一個接一個,「一次半次咁都托手掙」、「預早約定你啦,有冇咁忙呀」、「係啦我是甚麼呢人家不會將我放在眼內囉」、「我當佢知已,佢當我鹵味」、「總之你就巴之閉啦」……

直至我也結了婚,生了仔,一切謎團經已解開,愁怨立即煙消雲散。原來,只是一次半次都真係冇辦法唔托手掙,預早約定都冇用因為每日都咁忙,就算我當你是甚麼都抽不到身把你放在我眼內,我仍然當你是知已,只不過我已經忙到變成鹵味,總之巴閉的不是我而是我闔家。我一日未試過,一日都唔知原來咁刺激。

想到當年我對友人的上綱上線,真是要陳奕迅上身唱「良~~心有愧」呀。

沒有留言:

ads