2009-12-04

少壯不努力

和女同事乘車返公司,暢談為人父母的苦與樂,其間她忽爾提起,「現在生活很磨人,子女生活開銷也不算了;早知如此,當年應該更努力,升到某個上位賺到某個月入,儲多個錢,才是王道」。我即時拍案驚奇,原來一個表面淡淡定定的女子,竟然會如我一樣有這種想法。

是的,我本應該勤力讀書啦;學好英文啦,唔好老師叫睇英文書,就次次都只係抄個序加埋後記當係閱讀報告交貨;會考應該好似人地咁狂做pass paper,而唔係一份都冇做過仲要日日煲大時代啦;讀大學應該揀科真係實用搵到食,而唔係聽人講前途好似幾好、靚女好似幾多的科目去磋跎歲月;應該用盡青春參加交流同埋畢業歐遊,而唔係為興趣為責任去搞話劇;應該一畢業就考份政府工或者警察消防海關甚至救護食環文員啦,總好過依家搵朝唔得晚;應該整容去溝富家女、或者富婆;甚至,我應該好似中華英雄入面個失明吳震宇咁樣連老婆仔女都唔要,全心全意建功立業……

但係,我確實天生就唔係這種目標為本的人嘛。

如果我是,我一早就做了上述所講的偉業。但正所謂悟以往之不諫,正因我不是這種人,後悔都無謂,所以,其實,我依家響度說天說地說空虛,都係冇咩用,不如棟高床板,諗下點樣已現有條件資源,過一個「豐富而踏實,又掌握到幸福」(quoted from 呂良偉@富貴門)的人生,仲實際啦。

沒有留言:

ads