2008-05-19

幸災樂禍

真人真事,我竟然在校巴上聽到以下對話:

賤漢甲:「你捐左錢未呀?」
艷女乙:「你呢?」
淫漢丙:「捐精就有佢份,捐錢喎?」
賤漢甲:「你咪話,年中我捐唔少架。」
撈女丁:「精呀?」
賤漢甲:「捐畀妳。我成日上去玩,都算捐左唔少錢啦。」
淫漢丙:「你叫雞都唔畀錢啦,靠你賑災直情係浪費狗的氣力。」
賤漢甲:「咁最多我上去專搵川妹幫趁囉。」
艷女乙:「車,你淫賤就淫賤啦。」
撈女丁:「依家的人咁賑災法,分分鐘四川遲下仲有錢過我地。」
艷女乙:「咁你唯有角色扮演做災民囉。」
(眾人繼而淫聲蕩語不絕)

其實捐錢與否悉隨專便,但做人的基本要求還是要有的。可能你不覺當事人何憐,但就算不同情,可否不要當笑話般落井下石?對別人有點應有的尊重是超級基本的事啊。

沒有留言:

ads