2011-11-18

【我決定今年之內減到二百磅樓下】倒數第44日之第一天

今天是第一天正式開始稱霸天下的計劃,首先講講是日聲單,因為多數博客事必要係咁上載今日食過乜的相片,減肥博客更不能倖免啦當然。

早餐













我滿心歡喜,覺得我可以食這麼份量少的早餐真難得。

後來才得知,原來減肥期間很忌食香腸餐肉等食物。頂。


午餐









雲吞麵加走油菜。那堆蠔油我真的望都冇望過。


晚餐













我昨晚已經叫住個工人姐姐「我on diet呀唔好煮咁多」。詎料她今日仲要比平時煮多一味。仲有,排骨佢真係好似唔肥唔買。

我再次義正詞嚴地對她千叮萬囑:「我on diet呀唔好煮咁多呀。」你估她點反應?她說:「okay sir, hahahahahahahahahahahahahahahahaha……」一路笑一路行入廚房。嘩,呢種乜野態度?

順便post多張磅數相做個紀錄。238.6啊,即是仲有38.7。我係咪真係要考慮下吊鹽水?























沒有留言:

ads