2011-11-23

【二百磅樓下】倒數第39日之目標訂立之我見



近來身邊的同仁及潛意識中的我,都對於我的大計不約而同提出數項質疑:

一. 為何時間咁急?
二. 為何要減磅咁多?
三. 做乜無端端要減?

其實,我不懂答。又或者咁講丫(呢句用來響前後唔啦間的情況下用來做轉折位真係正,戚其義好鍾意用架,之前我見過佢一集用左八九次,大家依家可以留意下天與地仲係咪咁),其實目標不就要訂個難做的才有意義嗎?

例如我話,我希望聽日過得開心,咁虛無縹緲到就算實現左自己都唔知。又例如我話,我希望聽日令人開心,喂我控制唔到個喎。又例如我話,我希望聽日可以使少一蚊,嘩你唔好話一毫子丫笨。

所以我覺得立志應該立個難度高的,然後盡力去做,那就算達成一半目標,都已經大有斬獲啦。立志立得低,我肯定,除非做到,否則做得個少少不如唔好做。情況就好似一個學生立志考第一,他成績一定不會差;但如果他立志考得不差過全班尾三,幾可肯定他會包尾囉。

沒有留言:

ads