2009-10-26

陳家傭

Pauline是我劇社的師姐,以純真中帶點率直見稱。

今天咱一家在家樓下碰見架上墨鏡的Pauline,熱情地寒暄一番,然後,她說起浮誇彭婚宴當晚的一件小事:「……我見到阿星呀(即係小弟),但係我初初唔認得陳姑娘呀。我見到阿星隔離有個姐姐湊緊川仔,我仲諗,蝦,點解個菲傭咁後生、咁似中國人既呢……」陳姑娘聽後,當然是一貫的大方笑笑。

稍後,咱一家上了巴士,我抱住川仔,所以陳姑娘幫我拍八達通。她坐下,我向她道謝,你猜她怎回答?她說:「唔使客氣,先生。」口音怪怪的,噢,我聽懂了,那是菲傭的口音啊。隨後整日行程,陳姑娘不斷在說:「先生右乜分婦?」「先生甘慢雙色乜宋?」「鵝識得ting,又識得kong﹗」偶爾又會加插一兩句純正廣東話如:「川川,媽媽真係慘,似左個工人……」

真是言者無心、聽者超有意了。

沒有留言:

ads