2010-03-04

陳姑娘心目中的GPS

陳姑娘自稱自己部手機用了足足五年,係時候要換,終於昨晚轉了台去時乜通,兼且出了部零機價的HTC magic。其實陳姑娘頗算是科技盲,除了識得玩sims或寶石方塊外,對新興技術大多一竅不通。故此我曾一度建議佢唔好出smartphone,但以她一貫自以為好醒並且頸好硬的性格,當然聽不入耳。勸告不成,我只好搵機會取笑佢。

舉個例,她得知自己部機有定位,但係又唔知咩係GPS、咩係google map,於是叫我幫手set。Set完,佢一邊話好得意一邊話好驚俾人知自己去向,仲要響個廳走來走去。我問佢做咩,佢話:「我想check下個定位會唔會跟住我走。」大佬,國防科技都冇精確得咁交關啦,況且你個廳都冇幾千呎去就個誤差啦。嘩哈哈﹗

沒有留言:

ads