2007-09-11

危天行之夜

多得梁錫和李美,自那晚飯聚後不斷回想危天行的金句,讓我興致勃勃。今天放工放得早,立即整理一下,娛人娛己。

* * *

「對唔住喎!有錢就真係大晒!」

「我要你一鋪清袋。」

「你有做魔鬼既條件,魔鬼既最大弱點就係用情太深。」

「出面果兩個同我打過仗幫我賺過錢,但係你唔同。你只不過係華文翰掃出黎既一舊垃圾。」

「虎父犬子呢。」

「我養你,唔係要你響我面前吠,係要你咬華家果班人呀﹗」

「我唔係幸災樂禍,我只係忍唔住笑姐﹗」

「因為你同我都有共同的敵人!」

「我唔係鍾意你聰明,我係鍾意你夠卑鄙。」

「男人身邊得一個女人,係因為佢冇能力。」

「唔夠人地高,就要學識企響巨人既膊頭,咁就睇得遠一的。」

「如果個人將你放係心中,無論你點對佢衰,你都會係佢心上;如果你唔係係個個人心中,無論你點對佢好,佢都唔會將你放係佢心中。」

「你…你…你……」

「呢個世界係冇永遠既朋友,亦都冇永遠既敵人。」

「有競爭先有進步。」

「有恩未必要報,有仇一定要還!」

「係我眼中冇愛同埋恨,只有贏同埋輸﹗」

「如果係真既話,我會好多謝你。」

「從來無人敢丟我部電話﹗」

「識得轉移視線,呢個女人好野呀﹗」

「紹芬。」

「Rocky﹗」

「恭喜你引狼入室﹗」

* * *

其實自超級靚聲演鬥廳起,我和陳姑娘已對伍小生另眼相看,更一度在繁忙的生活中破例追看這節目,為的只是希望看到他遊魂、食鑼絲、唔集中、唔理拍檔、甩beat、入錯位、講錯台詞等等的精彩演出。後來,關菊英當上細契,紅了,我已在想,幾時到伍小生呢?真希望他能重新上位。

不過,陳姑娘現時在人前人後,均否認曾鍾情伍小生。真是反面不認人。

沒有留言:

ads