2011-07-28

旅程由崎嶇開始



旅行社:「楊生,你既套票辦好左喇,到時麻煩你去崎嶇果度搵我地同事拿機票啦。」
楊生:「崎嶇?邊度崎嶇呀?」
旅行社:「你去到就知邊度崎嶇架啦,好易搵的。」
楊生:「咩呀?咪住先,崎咩嶇呀,你講笑咋下話?」

雞同鴨講一大輪之後,我先知道,原來旅行社小姐係叫我去機場大樓個K區。

貴人出門招風雨。我記得媽媽曾對我說,話我的生命是寶貴的。我以前唔信,依家信晒。我諗,我同陳姑娘應該真係幾貴下,人去四日,雨就落足四日。

我為此怨天怨地怨空虛一番,陳姑娘白了我一眼,說,咁你都畀晒錢啦,唔通唔去咩,到時先見步行步啦。又係喎。

八月再見。

沒有留言:

ads