2008-09-26

唔用八達通係咪便宜點

近來途經家門的小巴紛紛加價,有一線最離譜,加了足足兩元。不過,或許由於我們處中途站,身份尷尬,有些司機大佬會向上車乘客解釋:八達通機轉唔切姐,俾散銀啦,俾散銀就照舊價。我們當然樂於遵命。

前幾天,陳姑娘上車,罕有地發揮謹慎精神,多口問多句:係咪俾散銀就照舊價?詎料當值司機突然發難咆哮:梗係唔係啦,蝕死咩,你做老闆都唔會咁做啦下話。陳姑娘罕有地不甘示弱回敬:你地有同事講過個喎,唔係我作架。當值司機更大聲地咆哮:我地都查緊邊個咁大整蠱,亂狗咁講,搞到老闆詐晒形……

陳姑娘最後無奈付款,事後只好向我訴苦。安慰陳姑娘之餘,我名捕冷血無情追命手細心推理分析,認為那個當值司機極可能就是當日放流料之人﹗情形就好像小人在升降機中放屁後必定會首先挺身而出高呼「嘩邊個放屁咁無品呀」一樣。嘿嘿,我名捕冷血無情追命手果然明察秋毫。

沒有留言:

ads