2010-06-12

鰭與肝


我問陳姑娘:「你支唔支持罷食魚翅呢?」

陳姑娘一貫的四兩撥千斤,舉重若輕地說:「環保是好;但有時老人家的意見也要考慮,始於傳統觀念並非一時三刻可以改變的。」

我再問陳姑娘:「即係你都會食啦?」

陳姑娘說:「我唔會主動叫囉。但係如果有,你冇理由浪費嘛。」

我三問陳姑娘:「咁你有冇諗過,其實食鵝肝都好殘忍?仲要係人類主動谷肥隻鵝個肝,搞到佢脂肪肝爭少少冇位放個心同肺,然後殺鵝取肝。點解外國人自己唔禁左佢,反而向中國人指三道四?係咪要破壞中國文化、干預中國內政?」

陳姑娘答:「車,關我鬼事?我都唔鍾意食鵝肝。」

(圖片來源:華網在線)

沒有留言:

ads