2010-05-27

負責任的家長可以晒冷


話說有次出席家族飯聚,長輩問:「小華,你仲有養狗呀?」我答:「係呀。」

長輩勸:「狗咁污漕,會影響個BB架。有左BB,樣樣都要小心至好。」我說:「係。不過我想個仔做個負責任的人,既然係咁,我身為老豆的,冇理由做埋晒不負責任的事,例如拋棄隻狗,加嘛?」靜默三秒,長輩及同檯親友埋滿笑容齊聲附和:「係呀係呀。」然後繼續斛籌交錯。

我回家向未克出席的陳姑娘報告此事,說完沾沾自喜道:「拿,我一直話唔丟狗,我都話我咁諗係對到極點架啦﹗長輩都聽我的。」詎料陳姑娘一臉不屑但又不失溫柔地向我解釋:「人地緊係唔駁你啦。你搬得個仔出來,仲要玩到負責任咁大件事,晒冷啦,人地仲邊敢跟你?」我登時噤若寒蟬。

(圖片來源:karey@facebook)

沒有留言:

ads